El nostre company Aureli Mansanet va rebre anit el premi Circ de la Safor 2012 rodejat de molta gent que l´estima.

Va ser una nit agradable on vam poder disfrutar de la companyia de molta gent que estima al nostre company.

En l´acte vam poder gaudir d´un xicotet homenatge que li van dedicar a L´Aureli que constava d´un reportatge de fotos del millors moments de la seua trayectoria tant política com d´oci ,on ens vam emocionar tots.

Aureli, va voler dedicar-nos unes paraules en rebre l´escultura que li van regalar.Aquestes van ser les seues emotives paraules:

Bona nit amigues i amics ; començaré donant les gràcies als amics de Pels pobles de la Safor per la concessió d’este premi que m’honora i tot siga dit em fa molt de goig. I em fa molt de goig perque pense que amb mi heu volgut reconéixer la feina que, i em permetreu que invertisca els terminis, des de la Valldigna-Safor vam fer moltissimes persones en contra de la Linia …

d’Alta Tensió i que malauradament ens van acabar per col.locar, i la feina encara fem amb la nostra presència en els moviment socials i reivindicatius. Eixe moviment social que llavors va tenir lloc va fer que un gran nombre de gent, que fins aleshores no s’interessaven ni poc ni gaire pels temes mediambientals i socioculturals obriren el ulls i que alguna cosa començara a canviar a la Safor-Valldigna.

Avui inmersos en esta gran estafa que algú diu crisi, quan el mon sembla com un tren d’Alta Velocitat que va contra els “topes” de les vies sense que ningú el pare, perque els qui ho haurien de fer estan mes ocupats en robar els viatgers, desnonaments, retallades, repagaments, els projectes de la platja de l’Ahuir i les prospeccions en busca de gas i de petroli, el perllongament de la linia d’alta Tensió, que recordeu alguns ja vam denunciar etz.., que en conduir i frenar la maquina, la gent que estem en Tano passeig ho fem per estima i amistat, clar que si, i mes important perque volem deixar clar que per damunt de tot el que ens cau a sobre estan les persones i està el territori i perque volem viure en harmonia amb el nostre entorn i per que sabem que hi ha un model de creiximent capaç de mantenir la nostra singularitat patrimonial i cultural sense malbaratar el nostre futur, i perque tenim la voluntat d’aconseguir-ho.

Per acabar voldria recordar els qui m’ha precedit en estos premis, una persona que, dissortadament ha desaparegut, l’amic Toni Mascarell pel seu exemple i la seva vida, i con no saludar Josep Tarrasó , Vicent Ferrer, Josep Mª Ferraio i Helena Rodeja moltes gracies pel vostre exemple i pel vostre mestratge.

I donar-vos les meves mes pregones gracies a tots els que heu volgut estar aci amb mi eta nit. Us Estime!!!!!!!!!!!!!!