sumemMuixeranga

Hi ha una cançó de Lluís Miquel i els 4Z que diu:

“Està ple d’amos, sí senyor,
Però el poble mana de tot,
Això està clar, clar, clar,
Mès clar que la clara d’ou.

No es pot oblidar això”

A Compromís apostem per una nova manera de fer politica. A Compromís creiem que el factor fonamental per a l’aprofundiment i avanç democràtic de la societat és que els partits s’òbriguen a la ciutadania i no segresten la seva voluntat com fan els partits tradicionals; i que la ciutadania siga protagonista.

Vam ser els primers que vam fer unes eleccions primàries obertes a tota la ciutadania per triar els nostres candidats en les eleccions europees. Fem els nostres programes amb assemblees oberts i participatives i funcionem amb sectorials on va gent que no milita en cap lloc, per què creiem en la participació ciutadana en la presa de decisions i en la transparència total de les administracions públiques.

Hem denunciat i hem lluitat contra la corrupció; ara, Blasco està condemnat a presó i la cúpula de RTVV, imputada per malversació de diners públics.
I el més important, hem proposat; la nostra politica va encaminada a rescatar persones. L’economia ha d’estar la servei de les persones i no dels mercats i l’especulació.

És probable que hàgem de fer autocrítica també; ens queda molta faena per fer; i potser fer-la millor. El nostre compromís, democràcia real i un paìs per a totes i tots. Les mans que necessitem, les teues i les dels valencians i valencianes.

Et convidem a proposar, compartir, denunciar, suggerir i participar. Et convidem a formar part del canvi. A Simat i al País Valencià.

Compromís per Simat